Campagnelogo JIJ BENT STERK

IDTV_JBS_logo_hart

‘Jij bent Sterk’ is een nieuw platform voor mensenrechten op tv en online. In een reeks van zes tv-programma’s voor EO/IKON pakt oud-politica Mirjam Sterk een aantal concrete problemen op het gebied van mensenrechten aan. In landen als Rusland en Egypte portretteert zij mensen die het slachtoffer zijn geworden van schendingen van de mensenrechten.

LOGO ALS ROTS IN DE BRANDING TIJDENS CAMPAGNE

‘Jij bent Sterk’ heeft als doel het thema mensenrechten op de publieke agenda te krijgen en te houden en is tot stand gekomen in samenwerking met verschillende mensenrechtenorganisaties. Het heeft een campagne-achtige insteek en bestaat naast een serie tv-programma’s uit een online platform waar mensen tot actie worden aangezet. In de periode rond de uitzendingen zullen EO en IKON het onderwerp mensenrechten op verschillende plaatsen in hun programmering, online en via social media laten terugkomen. Het campagnelogo vormt het visuele anker.

 

BEELDTAAL EN TYPOGRAFIE LEADER

IDTV_JBS_Leader01

IDTV_JBS_Leader02

IDTV_JBS_StijlLeader

 

GEBRUIK LOGO IN CAMPAGNE

 

CAMPAGNELOGO EN BEELDTAAL LEADER

Opdrachtgever: IDTV Docs
Concept en creatie: Isi de Jongh, Yocolo